بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از موسسه مهد قرآن کریم اصفهان
کد خبر: 3783253
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از موسسه مهد قرآن کریم اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از بخش‌های مختلف موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از موسسه مهد قرآن کریم اصفهان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در بازدید از موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه و تقدیر از فعالیت‌های موسسه مهد قرآن گفت: هرکسی خالصانه برای قرآن کار می‌کند نتیجه و برکات آن را در دنیا دیده و در آخرت نیز از فعالیت‌های قرآنی بهره مند می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه ارزش هیچ کاری بالاتر از فعالیت در مسیر قرآن نیست، اظهار کرد: اگر بخواهیم بهترین شویم باید قرآن را یاد گرفته و به دیگران آموزش دهیم و البته در کنار قرآن، لازم است از ظرفیت عترت و اهل بیت(علیهم السلام) بهره برد و معارف این بزرگواران را آموزش و گسترش دهیم.
وی اصفهان را جزو استان‌های سرآمد در زمینه فعالیت‌های قرآنی دانست و تصریح کرد: لازم است از ظرفیت موجود حداکثر بهره را برای تعامل با سایر مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی برده شود و برای توسعه مراکز اندیشه ورزی قرآنی تلاش نمایید. 
در ابتدای این بازدید حسین خاکسار مدیرعامل موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان به بیان توضیحاتی پیرامون انواع شیوه‌های آموزشی قرآن این موسسه از جمله آموزش‌های حضوری، آموزش‌های غیر حضوری، آموزش‌های مجازی، مدارس حفظ قرآن بدون وقفه تحصیلی، مرکز تربیت مربی و داور و... پرداخت.
خاطرنشان می‌شود، بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل اول بهمن انجام شد.

انتهای پیام 

captcha