ثبت‌نام دوره حدیث‌خوانی و فهم حدیث حوزه‌های علمیه آغاز شد
کد خبر: 3783300
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

ثبت‌نام دوره حدیث‌خوانی و فهم حدیث حوزه‌های علمیه آغاز شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه از آغاز ثبت‌نام دوره حدیث‌خوانی و فهم حدیث حوزه علمیه با عنوان «شمیم عترت» خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی رضوی در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره آموزشی با همکاری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، انجمن حدیث حوزه و مدیریت قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این دوره، افراد می‌توانند در تمام یا یکی از رشته‌های «صحیفه سجادیه»، «کافی»، «نهج‌البلاغه» و «شرح زیارت جامعه کبیره» ثبت‌نام و شرکت کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین رضوی با اشاره به آغاز ثبت‌نام این دوره‌ از یکم تا پنجم بهمن‌ماه گفت: داوطلبان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نشانی WWW.Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: برادران طلاب سطوح عالی می‌توانند با شرکت در یکی از این دروس از امتیاز تشویقی ۳ نمره که به یکی از دروس رجال پایه ۸ و ۹، درایة‌الحدیث پایه ۱۰ و مصاحبه فقه درس خارج همان سال تحصیلی تعلق خواهد گرفت، بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha