عملیات گازرسانی به ۱۳ شهر استان کرمان در دست اجراست
کد خبر: 3783306
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹

عملیات گازرسانی به ۱۳ شهر استان کرمان در دست اجراست

گروه سیاست و اقتصاد - معاون مدیر شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: از ۷۱ شهر استان کرمان تاکنون به ۵۳ شهر گازرسانی شده و از ۱۸ شهر باقیمانده عملیات گازرسانی به ۱۳ شهر در دست اجراست.

به گزارش ایکنا از کرمان، بهرام صلواتی، معاون مدیر شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران دیروز دوشنبه، 1 بهمن در مراسم گازرسانی به این شهرستان با بیان اینکه برای گازرسانی به این شهرستان 44 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: از 130 روستای شهرستان فهرج به 40 روستا تاکنون گازرسانی شده است.
وی افزود: در شهر فهرج 553 انشعاب گاز نصب شده و قرارداد 7 هزار انشعاب نیز بسته شده است.
معاون مدیر شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به استان کرمان از سال 72 آغاز شده است، گفت: از 71 شهر استان کرمان تاکنون به 53 شهر گازرسانی شده و از 18 شهر باقیمانده عملیات گازرسانی به 13 شهر در دست اجرا است.
صلواتی بیان کرد: تاکنون بهره‌مندی خانواده‌ها 67 درصد بوده است که با اجرای پروژه گازرسانی به شهرستان فهرج، نرماشیر و جیرفت میزان بهره‌مندی به 73 درصد ارتقاء پیدا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 139 شهر در کشور گازدار هستند، گفت: حدود 98 درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردار و همچنین به 27 هزار و 400 روستا گازرسانی شده که نزدیک به 80 درصد روستاها گازرسانی شده است.
معاون مدیر شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اظهارکرد: امسال همزمان با دهه فجر، یک‌هزار و 600 صنعت کوچک و بزرگ را راه‌اندازی می‌کنیم که در 20 شهر و 300 روستا با اعتبار 3 هزار و 300 میلیارد تومان این پروژه‌ها اجرا می‌شوند.
انتهای پیام

captcha