آغاز ثبت نام دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان در قم
کد خبر: 3783317
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

آغاز ثبت نام دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان در قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ فراخوان ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان ویژه ترم دوم از سوی مجتمع آموزشی تربیتی هدی وابسته به جامعة‌الزهرا(علیهاالسلام) در قم اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علیرضا کبیری، مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی با اعلام این خبر بیان کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی می‌توانند برای ترم دوم تحصیلی ثبت نام کنند.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی اظهار کرد: زمان ثبت نام در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی برای ترم دوم تا۱۰ بهمن ادامه دارد.

کبیری با بیان اینکه ثبت نام در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی به صورت حضوری است، یادآور شد: متقاضیان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کلاس‌های این ترم تحصیلی دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی از ۱۰ بهمن آغاز می‌شود.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی بیان کرد: دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی زمینه‌ تحصیل و دریافت گواهی دیپلم برای بانوانی را که علاقه‎مند به تحصیل دروس حوزوی و یا تحصیل غیر حضوری در دبیرستان هستند، فراهم ساخته است.

کبیری گفت: علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ با شماره تلفن‌های ۳۲۹۰۴۹۲۶-۰۲۵ و ۳۲۱۱۲۱۵۰-۰۲۵ تماس بگیرند.

مریم بشیری 

انتهای پیام

captcha