مدیران در راستای اهداف شهدا حرکت کنند
کد خبر: 3783325
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

مدیران در راستای اهداف شهدا حرکت کنند

گروه اجتماعی ـ امام جمعه بروجرد با بیان این‌که مدیریت شهر بروجرد نیازمند یک مدیریت جهادی و دغدغه‌دار است، اظهار کرد: شهدای زیادی برای انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند که باید جهت اهداف آن‌ها حرکت کنیم.

مدیران در راستای اهداف شهدا حرکت کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بروجرد در جلسه ستاد دهه فجر بروجرد که دوشنبه، یکم بهمن برگزار شد، با بیان این‌که ابهت آمریکا فرو ریخته و هر روز رو به افول می‌رود، اظهارکرد: شهدای زیادی برای انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند که باید جهت اهداف آن‌ها حرکت کنیم.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به سرپرست داشتن برخی ادارات، افزود: فرماندار بروجرد 9 ماه است که سرپرست بوده و هنوز حکم ایشان زده نشده است این در حالی‎است که حکم سرپرست حداقل برای دو ماه است نه 9 ماه که این بلاتکلیفی به ضرر شهر است.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: شهرداری نیز هنوز سرپرست دارد با وجود این‌که حدود یک ماه بوده که شهردار جدید معرفی شده ولی هنوز حکمی از سوی وزارت کشور صادر نشده است که این موضوع باید به گوش استاندار برسد چراکه این وضعیت در شأن شهرستان نیست.
وی با بیان این‌که مدیریت شهر نیازمند یک مدیریت جهادی و دغدغه‌دار است، اظهار کرد: در شهرداری بروجرد باید 600 نفر نیرو مشغول به کار باشند اما با بی‌تدبیری برخی مدیران در حال حاضر هزار و 575 نفر مشغول به فعالیت هستند که این نهاد 900 نفر نیروی مازاد دارد.
برپایی میز خدمت در شب‌های انقلاب بروجرد
مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز در این جلسه با بیان این‌که مدیران شهر نگذارند کار به تجمع و ... برسد و وظیفه خود را به‌نحو احسن انجام دهند، اظهار کرد: شهرداری بروجرد در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و دستگاه‌های اجرایی که به شهرداری بدهکار هستند هرچه سریع‌تر بدهی خود را پرداخت کنند.
وی با بیان این‌که با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به‌دنبال تلخ کردن کام مردم است، ادامه داد: شورای اسلامی شهر بروجرد هرچه زودتر ماجرای این تجمع را حل و فصل کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با یادآوری این‌که ایام دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در بنرهای تبریک دهه فجر دستاوردهای انقلاب را نیز درج کنند.
سوری اظهار کرد: شب‌های انقلاب در ایام مبارک دهه فجر برگزار خواهد شد که در این برنامه میز خدمت دایر خواهد شد تا مسئولان جوابگوی مردم باشند.
وی تجلیل از نخبگان، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، نشست‌های سیاسی و روشنگری، پیاده‌روی خانوادگی و ... را از برنامه‌های دهه فجر در بروجرد برشمرد.
مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی خبرنگاران باشند
رضا آریایی، فرماندار بروجرد نیز در این جلسه، با بیان این‌که در راهپیمایی 22 بهمن مردم یک حماسه دیگر خلق می‌کنند، گفت: برنامه‌های ایام دهه فجر امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌های بیشتری خواهد داشت.
وی اظهار کرد: در این ایام تعدادی پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و یک روز هم در این ایام استاندار لرستان در بروجرد حضور خواهند داشت.
آریایی با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر برنامه‌های خود را به فرمانداری اعلام کنند، افزود: مدیران برای اجرای برنامه‌ها لازم نیست در هر روز حضور داشته باشند و فقط مدیر مربوطه پروژه‌های همان روز باید حضور داشته باشند.
فرمانداربروجرد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی خبرنگاران باشند و دستاوردهای انقلاب را اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

captcha