«مجید جیریایی»؛ نماینده قراء استان مرکزی در جشنواره تلاوت مجلسی
کد خبر: 3783372
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

«مجید جیریایی»؛ نماینده قراء استان مرکزی در جشنواره تلاوت مجلسی

گروه جلسات و محافل ــ طی برپایی مرحله سیزدهم دور نخست جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان‌ها، شب‌ گذشته «مجید جیریایی» به عنوان نماینده قراء استان مرکزی برای اعزام به این جشنواره مردمی انتخاب شد.

به گزارش ایکنا؛ رقابت‌های استانی مرحله سیزدهم نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی روز گذشته، اول بهمن‌ماه، در جلسه قرآن مجید جدیدی، از قراء ممتاز جمهوری اسلامی و یکی از اساتید قرآن استان مرکزی در مسجد اکبر شهر اراک برگزار شد.
این جلسه با شرکت تعدادی از علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان، همچنین اساتید و پیشکسوتان قرآنی شهرستان اراک تشکیل شد، شرکت‌کنندگانی از شهر اراک و شهرهای همجوار به تلاوت مجلسی آیاتی از قرآن پرداختند و هر یک هنر خود را در ارائه مهارت‌های فنی یک تلاوت مجلسی ارائه دادند.
در این محفل سجاد عسگر، مجید جیریایی، مسعود شریفی، علی لطفی‌اصل، محمدجواد سعیدی، رضا محسن‌آبادی، بهنام لطفی، حسین مشایخ و محمد‌رضا اکبری به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.
در پایان و بعد از مراسم رأی‌گیری حضار و اساتید، «مجید جیریایی» یکی از قراء ممتاز کشور که سابقه حضور در مسابقات سراسری را نیز داراست، به عنوان نماینده استان مرکزی و شهر اراک برای حضور در مرحله فینال مرحله سیزدهم نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی انتخاب شد.
یادآوری می‌شود، مجید جیریایی، کارمند خطوط لوله و مخابرات است که دارای رتبه‌های کشوری و ملی است.
انتهای پیام

captcha