بیش از ۵۰۰ پروژه در اردبیل افتتاح می‌شود
کد خبر: 3783419
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

بیش از ۵۰۰ پروژه در اردبیل افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرماندار اردبیل گفت: بیش از ۵۰۰ پروژه به ارزش یک هزار میلیارد ریال در استان همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

بیش از ۵۰۰ پروژه در حوزه‌های مختلف افتتاح خواهد شدجواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: چهل سالگی انقلاب نوید روز‌های وحدت و همگرایی بین آحاد ملت ایران است و این را فال نیک گرفته و شاهد روز‌های خوب برای کشور خواهیم بود.
زنجانی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز باید در زمینه نشان دادن نقش و دستاورد‌های انقلاب در ۴۰ سال اخیر همت ویژه داشته باشند تا عموم مردم به‌ویژه مردم استان اردبیل از تلاش‌های مسئولان در این ۴۰ سال مطلع شوند.
فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و اقتصادی در سطح استان افتتاح خواهد شد که این افتتاح در شهرستان اردبیل نیز با حضور میهمانان کشوری و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
زنجانی بیان کرد: بیش از ۵۰۰ پروژه به ارزش یک هزار میلیارد ریال در استان اردبیل همزمان با ایام‌الله دهه فجر خواهد بود.
وی با بیان این مطلب که بخش خصوصی در این زمینه تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته‌اند، افزود: این میزان سرمایه‌گذاری در سال جاری برای بیش از یک هزار نفر ایجاد اشتغال مستقیم داشته است.
فرماندار اردبیل یادآور شد: گازرسانی به ۱۰۰ روستا در سال جاری به اتمام رسیده که همزمان با ایام‌الله دهه فجر نیز این پروژه‌ها به صورت همزمان افتتاح خواهد شد که از این تعداد ۱۲ روستا در شهرستان اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام

captcha