گفت‌و‌گوی «رو در رو» برای «شکوه چهل سالگی در فناوری هسته‌ای»
کد خبر: 3783422
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

گفت‌و‌گوی «رو در رو» برای «شکوه چهل سالگی در فناوری هسته‌ای»

گروه هنر ــ برنامه زنده تلویزیونی «رو در رو» امروز ساعت 19 میزبان علی‌اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته‌ای می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله سیاسی «رو در رو» با اجرای عنادی امروز، ۲ بهمن، میزبان علی‌اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته‌ای می‌شود و در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی به دستاورد‌های درخشان هسته‌ای کشور می‌پردازد.
در کارنامه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دانش و فناوری هسته‌ای یکی از مهمترین و اثرگذارترین دستآوردهاست، که جایگاه ایران اسلامی را در صف کشور‌های برخوردار از چرخه کامل هسته‌ای تثبیت کرده است. دستیابی به فناوری ساخت سانتریفیوژ‌های پیشرفته ۸IR به عنون نسل جدید سانتریفیوژ‌های هسته‌ای، تهیه و تولید انواع کیت‌های رادیو دارویی، استفاده از دانش هسته‌ای در زمین‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و تحقیقاتی، بخشی از توان پیشرفته هسته‌ای ملت ایران است که در ۴ دهه گذشته با تکیه بر توان متخصصان و دانش‌آموختگان داخلی و به رغم انواع تحریم‌‎ها و محدودیت‌های خارجی حاصل شد.
این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه‌ها ساعت ۱۹:۰۰ به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
انتهای پیام
captcha