حضور 200 پژوهشگر با بیش از 150 مقاله در همایش بین‌المللی سیره علوی
کد خبر: 3783426
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

حضور 200 پژوهشگر با بیش از 150 مقاله در همایش بین‌المللی سیره علوی

گروه جامعه ــ دبیر دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی از حضور 200 پژوهشگر در این همایش خبر داد و گفت: تاکنون 150 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده و همچنان در حال دریافت آثار هستیم.

200 پژوهشگر با بیش از 150 مقاله «امام علی (ع)، اقتصاد و جامعه» را بررسی می‌کنند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، دبیر دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی از ثبت‌نام 200  پژوهشگر برای شرکت در این همایش و ارسال 150 مقاله به دبیرخانه آن خبر داد و گفت: تارنمای همایش سیرۀ علوی تاکنون بیش از دو هزار بازدید داشته است و این نشان می‌دهد همایش سیره علوی که امسال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود با استقبال علاقه مندان و محققان، مواجه شده است.

حاتمی کن کبود با اشاره به اینکه شخصیت‌های بین‌المللی را از کشورهای مختلف، در این همایش حضور خواهند داشت، گفت: همه عوامل و نیروهای برگزارکننده همایش در قالب کمیته‌های مختلف فعالیت دارند و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و انجام مقدمات کار هستند

دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی، تصریح کرد: همه تلاش‌های خود را معطوف خواهیم‌ کرد تا کاری که برای مولای متقیان و ترویج و تبیین سیرۀ گهربار آن امام عزیز انجام می‌گیرد به بهترین شکل ممکن در دانشگاه لرستان اجرا شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های همه دست اندرکاران برگزاری این همایش گفت: عقبۀ فکری انقلاب اسلامی ما با اندیشه و تفکر امیر مومنان که برآمده در غدیر است عجین بوده و هست و طبق فرمایشات امام خامنه‌ای انقلاب اسلامی ما رشحه‌ای از رشحات غدیر است و امسال که در چهلمین سال شکوفایی این اندیشه ناب هستیم باید با تمسک به سیرۀ آن دردانۀ هستی باید در راستای استحکام هرچه بیشتر آن در جامعه و ترویج و تبیین آن تلاش کنیم.  

حجت‌الاسلام کن کبود تشریح کرد: تراز بین‌المللی شدن این همایش باعث شده است که همایش، کد اختصاصی مخصوص به خودش برای مقالات علمی، دریافت کند.

در همین خصوص فیضیان، معاون علمی همایش مذکور نیز اعلام کرد: دانشگاه لرستان تجربیات ارزنده‌ای در زمینه برگزاری همایش‌های علمی دارد و همه بخش‌ها با رویکرد و نگاه سیستمی، بایستی با کمک به همدیگر، تلاش کنند تا همایش بین‌المللی سیره علوی، به نحو مطلوبی در دانشگاه لرستان برگزار شود.

گفتنی است این همایش بین‌المللی که با رویکرد «امام علی (ع)، اقتصاد و جامعه» در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود، همینک در حال دریافت مقالات و آثار علمی است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای sirehalavi.lu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام 

captcha