پیش‌ثبت‌نام سفر به عتبات در نوروز آغاز می‌شود
کد خبر: 3783429
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
6 بهمن‌؛

پیش‌ثبت‌نام سفر به عتبات در نوروز آغاز می‌شود

گروه جامعه ــ سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تاریخ پیش‌ثبت‌‌نام‌های عتبات نوروزی و نحوه حضور و قرعه‌کشی متقاضیان را اعلام کرد.

پیش‌ثبت‌نام سفر به عتبات در نوروز، 6 بهمن‌ آغاز می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حج و زیارت؛ مرتضی آقایی، سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته برای نام‌نویسی سفر زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز 98 اظهار کرد: سازمان حج و زيارت در جهت ايجاد رفاه و سهولت بيشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقه‌مندان تشرف به سفر زيارتي عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زيارتي، اقدام به ایجاد سامانه پيش‌ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

وی افزود: متقاضيان که قصد تشرف به عتبات عالیات در دوره آتی از تاریخ 24 اسفند تا 8 فروردین سال 98 را دارند باید با رعایت موارد مربوط به نام‌نویسی و تکمیل فرم مربوط در سایت atabat.haj.ir براي خود وهمراهانشان پيش‌ثبت‌نام کنند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز شنبه 6 بهمن ماه آغاز می‌شود که پایان آن نیز دوازدهم بهمن ماه پیش‌بینی شده است. متقاضیان عزیز حتماً به اطلاعیه مربوطه در خصوص مراحل کامل پیش‌ثبت‌نام و نحوه آن دقت لازم را داشته باشند.

به گفته آقایی، زمان اعلام نتایج قرعه کشی نیز بعد از پیش‌ثبت‌نام‌ها متعاقباً اعلام و نتایج بر روی سایت atabat.haj.ir قابل رؤیت خواهد بود.

انتهای پیام

captcha