برپایی نمایشگاه توانمندی اقتصادی در سمنان
کد خبر: 3783435
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

برپایی نمایشگاه توانمندی اقتصادی در سمنان

گروه اجتماعی - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان از برپایی نمایشگاه توانمندی اقتصادی استان سمنان در دهه فجر خبر داد و گفت: بازدید از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها توسط گروه‌های مرجع و جوانان با هدف آشنایی با دستاوردهای انقلاب و همچنین آشنایی با مشاغل در استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

برپایی نمایشگاه بزرگ توانمندی اقتصادی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن سعدالدین، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان امروز، 2 بهمن در نشست خبری مشترک تشریح برنامه‌های دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برپایی نمایشگاه بزرگ توانمندی اقتصادی استان سمنان در دهه فجر خبر داد و گفت: بازدید از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها بزرگ توسط گروه‌های مرجع و جوانان با هدف آشنایی با دستاوردهای انقلاب و همچنین آشنایی با مشاغل در استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های تدارک دیده‌شده برگزاری همایش تجلیل از ۴۰ کارآفرین و ۴۰ کارگر نمونه استان در زمینه‌های مختلف به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

سعدالدین ادامه داد: عملکرد ۴۰ ساله انقلاب در بخش سرمایه‌گذاری در قالب یک کتاب تدوین می‌شود که این امر نیز یکی از محوری‌ترین اقدامات استانداری سمنان برای ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان روایتگری اقتصادی برای مدارس و گروه‌های سنی جوان را از دیگر اقدامات دهه فجر امسال دانست و گفت: راویان اقتصادی استان هم‌اکنون تعیین‌شده و در هفته آتی به مدارس اعزام می‌شوند تا جوانان را با دستاوردهای انقلاب آشنا سازند.

سعدالدین مقایسه عملکرد هر دستگاه اجرایی نسبت به‌ پیش از انقلاب در فضای مجازی با همکاری روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌های ویژه سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: برقراری میز خدمت در نماز جمعه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دیدار مدیران با مردم به‌صورت چهره به چهره نیز در این ایام پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

captcha