گسترش همكاری‌های جهاد دانشگاهی فارس و دانشگاه آزاد و پیام‌نور
کد خبر: 3783467
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

گسترش همكاری‌های جهاد دانشگاهی فارس و دانشگاه آزاد و پیام‌نور

گروه اجتماعی ـ در دیدار معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان فارس با معاون آموزشی و معاون مالی اداری دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رئیس دانشگاه پیام نور استان بر گسترش همکاری‌های فی‌مابین تأکید شد.

به گزارش ایكنا از فارس، دیدار معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با معاون آموزشی و معاون مالی اداری دانشگاه آزاد اسلامی و احمدی، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان به‌منظور گسترش همکاری‌های فی‌مابین این دستگاه‌ها امروز، 2 بهمن‌ماه در شیراز برگزار شد.
غلامپور، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس در این دیدار ضمن اعلام ظرفیت‌های علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی بر تعامل بیشتر در برگزاری سمینارهای مشترک و گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.
وی افزود: با توجه به توانمندی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان فارس در برگزاری دوره‌های آموزشی خواستار تعامل و هم‌افزایی در برگزاری سمینارهای علمی در سطح ملی و استانی با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پیام‌نور شیراز شد که با استقبال مسئولان هر دو دانشگاه روبه‌رو شد.
در این جلسه احمدی، ضمن استقبال از گسترش همکاری‌های دو جانبه و انعقاد یک تفاهم‌نامه دوجانبه با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه پیام‌نور و جهاد دانشگاهی از خدمات جهاد دانشگاهی قدردانی کرد.
یادآور می‌شود، در حاشیه این دیدار معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس از ظرفیت و زیرساخت‌های دانشگاه پیام نور نیز بازدید کرد.
انتهای پيام

captcha