رونمایی از کتاب خاطرات جانبازان در دامغان
کد خبر: 3783483
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

رونمایی از کتاب خاطرات جانبازان در دامغان

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان با بیان اینکه کتاب خاطرات جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد دامغانی رونمایی می‌شود، گفت: این کتاب می‌تواند به مرجع خوبی برای تبیین اهداف انقلاب به نسل جوان تبدیل شود و این کار ارزشمندی است.

رونمایی از کتاب خاطرات جانبازان در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ حسن فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان ظهرامروز، 2 بهمن در جمع خبرنگاران با مسئولان کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه به‌مناسبت چهل‌ سالگی انقلاب ۱۶۰ برنامه توسط کارگروه ایثار و شهادت در استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه‌های شاخص پیرامون جشن‌های انقلاب را می‌توان به گردهمایی جانبازان بصیر، برگزاری میهمانی لاله‌ها و جشن بزرگ انقلاب اشاره کرد که در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

فریدون ادامه داد: کتاب خاطرات جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد دامغانی طی مراسمی رونمایی می‌شود که این کتاب می‌تواند به مرجع خوبی برای تبیین اهداف انقلاب به نسل جوان تبدیل شود و این کار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه محافل قرآنی و دیدار با خانواده‌ شهدای استان سمنان نیز در این ایام انجام می‌شود، افزود: انتشار نشریه ۴۰ نکته از ۴۰ شهید، همایش بانوان انقلاب و تجلیل از ۴۰ بانو و همایش مؤثران انقلاب طی این ایام پیش‌بینی‌ شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان بیان کرد: به‌منظور بیان شرح رشادت و دلیری‌های رزمندگان به نسلی که انقلاب را درک نکرده است ۶۰ راوی و پیام‌آور ایثار به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

captcha