همایش «طلایه‌داران فاطمی» در بندرعباس برگزار می‌شود
کد خبر: 3783497
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

همایش «طلایه‌داران فاطمی» در بندرعباس برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری همایش «طلایه داران فاطمی» در آستانه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

همایش«طلایه داران فاطمی»در بندرعباس برگزار می شودبه گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ۲ بهمن‌ماه ۹۷ در جلسه ستاد برگزاری همایش طلایه‌داران فاطمی در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه‌(س) اظهار کرد: تقارن ایام فاطمیه‌(س) و چهل سالگی انقلاب فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه امروز با توجه به هجمه فرهنگی و اقتصادی جبهه معاند و معارض انقلاب اسلامی وضعیت نسبت به گذشته متفاوت‌تر است، افزود: دشمن کنونی با تمام توان در مقابل ایران اسلامی صف‌آرایی می‌کند و شرایط سخت و دشواری پیش روی کشور قرار داده است.
وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران از گذشته تا‌کنون آزمون‌های سختی را پشت سر گذاشته و با تدابیر ارزنده رهبری و با اراده راسخ و مصمم مردم، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه استکبار جهانی در تلاش است از طریق شبکه‌های ماهواره ای، ابزار رسانه‌ای و امکانات در اختیار و با سازماندهی نیرو‌های نفوذی خودی، مردم را از انقلاب اسلامی و حضور در جشن‌ها و برنامه‌های چهل سالگی انقلاب ناامید کنند از همه دستگاه‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی در استان خواست تا با برنامه‌ریزی منسجم و مدون زمینه حضور فعال مردم در جشن‌های انقلاب را فراهم کنند.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد یادآوری کرد: در این برهه کنونی و شرایط حساس جامعه که نیرو‌های انقلابی و مکتبی وظیفه روشنگری و هدایت‌گری را بر عهده دارند می‌بایست با تولید محتوای مناسب و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به نحو مطلوبی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین با بیان اینکه باید همایش‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده در چهل سالگی انقلاب بازدهی لازم را برای خروجی هر چه بهتر این برنامه‌ها داشته باشد، عنوان کرد: اگر در اجرای مراسم دینی، ملی و مذهبی برنامه‌ای اجرا شود، اما خروجی مؤثری نداشته باشد، بی شک اتلاف وقت و هزینه است و ضروری است، همه برنامه‌ها کارشناسی شده تدوین و اجرا شوند.
وی همچنین به برگزاری همایش «طلایه‌داران فاطمی» در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان پرداخت و افزود: این برنامه با حضور عموم مردم، تشکل‌های دینی و قرآنی و روحانیان در روز پنجشنبه، ۱۱ بهمن‌ماه در حسینیه سید مظفر‌(ع) شهرستان بندرعباس در راستای اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود و در این مراسم از سخنران و مداح برجسته کشوری دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام

captcha