اعزام ۵۵ مبلغ ویژه دهه فاطمیه به سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3783515
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

اعزام ۵۵ مبلغ ویژه دهه فاطمیه به سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت ایام فاطمیه و به‌منظور غنابخشی به ویژه‌برنامه‌های این ایام، ۵۵ مبلغ از حوزه علمیه قم به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

اعزام 55 مبلغ ویژه دهه فاطمیه به سیستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت ایام فاطمیه و به‌منظور غنابخشی به ویژه‌برنامه‌های این ایام، 55 مبلغ از حوزه علمیه قم به نقاط مختلف استان اعزام شدند.
وی اظهار کرد: این روحانیان مبلغ با هدف مشارکت در آیین‌های عزاداری حضرت فاطمه(س)، گفتمان‌های دینی، محافل انس با قرآن، پاسخگویی به سؤالات مردم، روضه خوانی و سخنرانی در مساجد و حسینیه‌های مناطق محروم سیستان و بلوچستان حضور می‌یابند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: تبیین ابعاد مختلف شخصیت والای این بانوی بزرگوار عالم اسلام و چگونگی الگوبرداری از ایشان در عصر حاضر، از جمله محورهای سخنرانی مبلغان اعزامی در این ایام است.
مؤمنی‌مقدم بیان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت از یک تا ۱۰ روزه و نمایشگاه یاس نبوی از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha