پیش‌بینی برگزاری ۷ هزار برنامه در دهه فجر در استان مرکزی
کد خبر: 3783520
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

پیش‌بینی برگزاری ۷ هزار برنامه در دهه فجر در استان مرکزی

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی گفت: تاکنون ۳۵۰۰ برنامه جمع‌آوری شده که پیش‌بینی می‌شود این برنامه‌ها تا ۷ هزار عنوان افزایش پیدا کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی صبح امروز، دوم بهمن‌ماه در شورای اداری استان مرکزی که در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و همدلی و حضور اقشار مختلف مردم در محور همدلی و وحدت کلمه و با بهره‌مندی از وجود ولایت فقیه و مردم بصیر؛ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی افزود: از همان ابتدا دشمن در تلاش بود که با سناریوها و برنامه‌های مختلف جلوی این انقلاب نوپا را بگیرد و با اهداف شوم خود اجازه ندهد انقلاب به سرانجام برسد، اما علی‌رغم وجود چالش‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل این توطئه‌ها ایستاد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: امسال در برنامه‌های دهه فجر به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که از وجود مردم استفاده شود، شورای راهبری و سیاست‌گذاری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با نگاه به ۴ دهه حیات و بالندگی انقلاب برای بزرگداشت و انعکاس کارنامه خدمات انقلاب از تیرماه امسال با ریاست امام جمعه اراک و مشارکت استاندار مرکزی و معاونین شکل گرفت. تاکنون 3 هزار و 500 برنامه محوری جهت اجرا در ایام دهه فجر جمع‌آوری شده که پیش‌بینی می‌شود تا ۷ هزار برنامه افزایش پیدا کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به دسیسه‌های دشمنان، باید منسجم برگزار شود زیرا با توجه به حساسیت‌هایی که امسال وجود دارد و سال سختی که در پیش‌رو داریم، باید برای بزرگداشت سالگرد چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی مجدانه وارد عمل شویم.
وی ادامه داد: دشمنان استکباری ما هم‌پیمان می‌شوند تا نگذارند برنامه‌های شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور اجرا شود به همین سبب باید با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد با برنامه‌ریزی مناسب، علی‌رغم مشکلات موجود چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: شعار دهه فجر امسال افتخار به گذشته و امید به آینده است که در همین راستا تمامی برنامه‌ها و دستاوردهایی که افتتاح می‌شود باید تحت این شعار باشد و مقرر شد که این شعار تا انتهای سال در سربرگ مکاتبات اداری درج شود.
هاشمی اضافه کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو رویکرد دارند، ۲۵ کارگروه استانی و ۱۲ کارگروه شهرستانی از ابتدای سال جهت اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا 22 بهمن امسال تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ترسیم و تدوین اهداف انقلاب اسلامی، تشریح کارنامه درخشان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد‌نیاز برای رسانه‌ها و مبلغان دینی، برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان، تعیین محور و شاخص‌های تولید محصولات هنری و ترسیم افق امیدبخش با نگاه به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف کارگروه‌هاست.
هاشمی با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان و با بکارگیری ابزارهای فرهنگی و اقتصادی به نبرد با انقلاب می‌پردازند و برای تضعیف نظام اقدام می‌کنند، بر اهمیت هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌ها با همکاری مردم تاکید کرد .
وی ادامه داد: اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت، برگزاری جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری کاروان قرآنی انقلاب، تجلیل از بانوان کارآفرین، ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و ... سرفصل برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha