خدمت ملت به نظام اسلامی قابل تأمل ‌است
کد خبر: 3783559
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

خدمت ملت به نظام اسلامی قابل تأمل ‌است

گروه اجتماعی - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت ملت به نظام قابل تأمل و توجه است و در عین حال خدمات نظام هم قابل توجه بوده، زیرا بیش از ۹۰ مورد از خدمات بعد از جمهوری اسلامی انجام شد.

90 درصد خدمات دستگاه‌ها، مربوط به بعد از انقلاب بوده است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری امروز، دوم بهمن‌ماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: از هفته‌های گذشته 20 کارگروه برای برپایی این نمایشگاه تشکیل شد که 80 دستگاه اجرایی عملکرد 40 ساله خود را برآورد کردند و در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.
وی افزود: برخلاف مشکلاتی که دشمنان برای انقلاب ایجاد کردند از جمله ترور، بمب‌گذاری، جنگ هشت ساله دفاع مقدس، تحریم‌ها و توطئه‌چینی‌هایی که انجام دادند، بیش از 80 تا 90 درصد عملکرد و خدمات دستگاه‌ها مربوط به بعد از جمهوری اسلامی بوده که این خدمات قابل تقدیر است زیرا دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی و دولتی در این مدت خدمت‌رسانی زیادی کردند.
عباسی گفت: خدمت مردمی به نظام و انقلاب هم جای تأمل دارد، اگر مردم، روحانیت، رهبری امام راحل و ایثارگران نبود، انقلابی رخ نمی‌داد و امروز انقلاب و جمهوری اسلامی برپا نمی‌شد، لذا خدمت ملت به نظام قابل تأمل و توجه است و در عین حال خدمات نظام هم قابل توجه بوده زیرا بیش از 90 مورد از خدمات بعد از جمهوری اسلامی انجام شد.
انتهای پیام

captcha