بانوان بسیجی املش بازداشت «مرضیه هاشمی» را محکوم کردند
کد خبر: 3783663
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

بانوان بسیجی املش بازداشت «مرضیه هاشمی» را محکوم کردند

کانون خبرنگاران نبأ ــ بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه املش در بیانیه‌ای بازداشت «مرضیه هاشمی» خبرنگار شبکه پرس تی‌وی را محکوم کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه املش در بیانیه‌ای بازداشت «مرضیه هاشمی»، خبرنگار شبکه پرس تی‌وی را محکوم کردند. متن بیانیه به این شرح است:

«بسمه تعالی
زن عنصر تابناکی است که زیربنای فضیلت‌های انسانی و ارزش‌های والای خلیفة الله در جهان است. (امام خمینی(ره))
حضرت فاطمه زهرا(س) بهعنوان کامل‌ترین تعریف از الگوی تام و تمام زن، یکی از مظاهر فیض مداوم و جریان پربرکت حرکت محمدی است که استمرار آن را با ذریه خویش تضمین کرد و زیباترین جلوه‌های انسانی معنوی را در خویش متجلی ساختند. انگشت اشاره اسلام درباره غایت زن مسلمان به سوی فرهنگ فاطمی است و حضرت فاطمه(س) برای زن معاصر، بهترین الگو است و جهان امروز به شدت نیازمند آرمان‌های فاطمی است زیرا جاهلیت جدیدی در قالب نظام‌های غربی و الحادی ترسیم شده است.

زن امروز، نیازمند اسوه‌هایی است که با تکیه بر ارزش‌های راستین الهی به کوثر آگاهی و ایمان و آزادی راستین رهنمون شود؛ زن ایرانی به تأسی از بانوی نمونه اسلام، در نظام جمهوری اسلامی ایران مبدأ و منشأ همه خیرات شده است و در مقدرات مملکت و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تاریخی و... نقش اساسی و مشارکت فعال دارد.

سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نیز معطوف به ارزش‌گذاری زنان و تحکم‌بخشی به خانواده مسلمان است و در همین راستا زنان ایرانی توانسته‌اند در راه مبارزه و مقاومت در مقابل هجمه‌های مکرر دشمنان به فرهنگ اسلامی و ایرانی، قدم‌های بزرگی بردارند و ماشین محرک این مبارزات تا رسیدن به سرمنزل مقصود خاموش نخواهد شد چراکه تاریخ همدلی ملت ایران و مکتب امام خمینی(ره) به ما آموخته تا زمانی که راهزنی در راه و دشمنی در کمین است، مبارزه و جهاد و مقاومت باقی است.

از این رو ما زنان املشی هم‌پیمان و هم‌قسم با شهدای گرانقدرمان در راه حفظ حیا و غیرت و حفظ آرمان‌های اسلامی‌مان و مبارزه با مستکبرین جهانی علی‌الخصوص آمریکا و رفقای اروپایی‌اش که عاملین اصلی ترویج فساد و اباحه‌گری هستند، بازداشت بدون تفهیم اتهام خانم مرضیه هاشمی، خبرنگار مسلمان و سرشناس شبکه پرس تی‌وی توسط اف‌بی‌آی آمریکای مستکبر را محکوم کرده و رفتار خشونت‌آمیز و تحقیرکننده با ایشان را مصداق کامل نقض حقوق انسانی و نقض آشکار آزادی بیان و عقیده می‌دانیم و از مسئولان و متولیان امر به‌طور جد خواستاریم با هوشیاری و همتی مضاعف در امر آزادی این بانوی مسلمان از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

ما خواهان آزادی بی‌قید و شروط فوری خانم مرضیه هاشمی بوده و انتظار داریم آمریکا نسبت به این موضوع از ایشان و جامعه رسانه‌ای جهان و همه مسلمانان عذرخواهی کند و با قاطعیت اعلام می‌داریم تمام همت خود را مصروف ترویج فرهنگ فاطمی و حجاب و عفاف و حرکت به‌سوی تکامل انسانی می‌کنیم تا زن مسلمان را به‌عنوان الگوی کامل به تمام جهان معرفی کنیم.

رحمت خداوند نثار مادران و زنانی که الگوی‌شان حضرت زهرای اطهر(س) و به معنای واقعی کلمه، گوهر گرانبهای هستی است.
بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه املش».
الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام

captcha