پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام صدری
کد خبر: 3783694
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام صدری

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد امروز چهارشنبه، سوم بهمن در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدمحمد صدری، قائم مقام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام صدریبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد امروز چهارشنبه، سوم بهمن در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدمحمد صدری، قائم مقام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان را تسلیت گفت.
در این پیام تسلیت آمده است: «درگذشت روحانی وارسته حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌محمد صدری، قائم مقام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان موجب تأثر و تالم گردید.
تلاش‌های فرهنگی اجتماعی و تبلیغی ایشان در حوزه امیرالمومنین‌(ع) و اداره مهم‌ترین مسجد شهر و بنیاد مسکن برکسی پوشیده نیست. این روحانی جلیل‌القدر همواره با عزت نفس ساده و با قناعت زندگی کرد و هرگز در دفاع از انقلاب و ولایت و رهبری کوتاهی نکرد.
اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به عموم مردم ولایتمدار استان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم».

یادآور می‎شود، سید‌محمد صدری، فرزند مرحوم آیت‌الله سیدیدالله صدری، مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد که امام جماعت مسجد حضرت صاحب‌الزمان‌(عج) را بر عهده داشت، امروز، سوم بهمن پس از تحمل یک دوره بیماری چشم از جهان فروبست.

انتهای پیام

captcha