تببین دستاوردهای چهل ساله انقلاب توسط ۱۰۰۰ مبلغ در لرستان
کد خبر: 3783696
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

تببین دستاوردهای چهل ساله انقلاب توسط ۱۰۰۰ مبلغ در لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: در ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هزار مبلغ دینی در نقاط مختلف لرستان به تبیین دستاوردهای انقلاب خواهند پرداخت.

تببین دستاوردهای چهل ساله انقلاب توسط ۱۰۰۰ مبلّغ در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان سه‌شنبه، دوم بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده با مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان لرستان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که امسال با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) هم‌زمان‌ شده است، به‌همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی ده‌ها برنامه فرهنگی، تبلیغی، مذهبی و قرآنی با موضوع «فجر فاطمی» تدوین و هم‌اکنون نیز در نقاط مختلف استان در حال اجرا هستند.
وی افزود: یکی‌ از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در این ایام اعزام یک‌هزار مبلّغ بانو و آقا به مناطق مختلف استان از جمله مناطق محروم و روستاهای دورافتاده است، که از این تعداد ششصد مبلغ از مبلغان بومی و چهارصد نفر دیگر از مبلغین غیربومی و اعزامی از مبادی اعزام خواهند بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده مبلغان از تاریخ ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت 10 روز در مناطق هدف به اجرای برنامه‌هایی از جمله اقامه نماز جماعت، تبلیغ چهره به چهره، سخنرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های شهدا و ... خواهند داشت.
حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به توطئه و تلاش‌های دشمن در راستای جدایی اقشار مختلف جامعه از قشر روحانیان، تصریح کرد: روحانیان همواره مورد اعتماد جامعه بوده و هستند و امروز نیز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که این جایگاه و قدر و منزلت از سوی مبلغان دینی تقویت شود.
وی در پایان با بیان این‌که یکی‌ از اهداف اصلی دشمنان نظام اسلامی در حال حاضر ترویج ناامیدی بین مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایران است، تأکید کرد: مبلغان باید از میز خطابه‌های خود در راستای اطلاع‌رسانی و بیان توطئه‌های دشمنان، تقویت وحدت ملی، تشریح دستاوردهای ارزنده نظام و ترویج روحیه امید و نشاط در میان مردم استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha