صیانت از انقلاب اسلامی لازمه حیات آن است
کد خبر: 3783698
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

صیانت از انقلاب اسلامی لازمه حیات آن است

گروه اجتماعی ـ فرماندار آستانه اشرفیه گفت: انقلاب اسلامی زاییده یک تفکر است و باید برای حفظ آن تلاش شود زیرا ادامه حیات انقلاب اسلامی، گسترش تفکر اولیه شکل‌گیری آن است.

به گزارش ایکنا از گیلان، رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه امروز، 3 بهمن‌ماه در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و اظهار کرد: دهه فجر زمانی برای آموزش نسل جدید و یادآوری آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل گذشته است تا ارزش‌های انقلاب را برای نسل امروز بدرستی تبیین کنند و آنان با این اهداف والا مأنوس شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی زاییده یک تفکر است و باید برای حفظ آن تلاش شود زیرا ادامه حیات انقلاب اسلامی، گسترش تفکر اولیه شکل‌گیری آن است، در این صورت است که می‌توان با دسیسه‌های استکبار جهانی اعم از شرق و غرب که با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال گسترش است، مبارزه کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه اجرای برنامه‌های جدید و جذاب در دهه فجر را خواستار شد و گفت: وظیفه ما این است که بستر‌سازی کنیم تا بتوانیم برنامه‌های متنوع و خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.

حیدری در پایان با بیان اینکه دشمنان انقلاب، راهپیمایی‌ها و همه برنامه‌های ما را زیر نظر قرار می‌دهند، تصریح کرد: نقش مؤثر و راهبردی مردم در صحنه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب است و امروز هم با حضور در برنامه‌های دهه فجر، انقلاب اسلامی را یاری کنند و مراقب باشیم حرکتی انجام نشود که دشمن بتواند از آن سوء‌استفاده کند.

انتهای پیام

captcha