دهه فجر؛ بهترین فرصت برای معرفی مکتب فاطمی
کد خبر: 3783774
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

دهه فجر؛ بهترین فرصت برای معرفی مکتب فاطمی

گروه اجتماعی ـ امام جمعه قروه بابیان اینکه ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی مکتب فاطمی است، افزود: روحانیان و مبلغان در این ایام باید به معرفی مکتب فاطمی بپردازند نه به حواشی و اگر به اصول بپردازیم به نتیجه خواهیم رسید.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام بابائیان، امام جمعه قروه امروز، سوم بهمن ماه در هفتاد و دومین جلسه ستاد شئون مناسبت‌های دینی شهرستان قروه با اشاره به اینکه دهه فجر همان مکتب فاطمی(س) است، افزود: در این راستا ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای معرفی مکتب فاطمی است.
وی افزود: روحانیان و مبلغان در این ایام باید به معرفی مکتب فاطمی بپردازند نه به حواشی و اگر به اصول بپردازیم به نتیجه خواهیم رسید.
وی با اشاره به آثار وبرکات هم‌افزایی بیان کرد: در بخش هم‌افزایی نیز نیازمند ارتقاء هستیم چرا که هر جا هم‌افزایی و همکاری در انجام فعالیت‌های دینی و فرهنگی را شاهد بوده‌ایم به نتایج موفقیت‌آمیر دست یافته‌ایم.
امام جمعه شهرستان قروه با اشاره به ولایت‌پذیری حضرت زهرا(س) اعلام کرد: باید این فضیلت اخلاقی را در فرزندانمان رشد و نمو دهیم.
موحد امان‌الهی، فرماندار شهرستان قروه با اشاره به اینکه در وصایا و سیره شهدا تأکید فراوان به اطاعت از ولی فقیه به چشم می خورد، تصریح کرد: اگر قلبا و عملا از دستورات ولی فقیه پیروی کنیم خیلی از مشکلات مرتفع می‌شوند.
وی ستاد شئون را محور وحدت خواند و بیان کرد: حرکت در مسیر وحدت بر اساس فرمایشات و منویات رهبری مدظله‌العالی ضروری و ارزشمند است.
نوری، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان قروه با تاکید بر همکاری‌های صمیمانه این نهاد با اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: در ایام فاطمیه سال گذشته بیش از 6 هزار دانش‌آموز سطح شهرستان تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی مختلف قرار گرفتند.
وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به حضور در گفتمان فاطمی، مسابقات نقاشی و رنگ‌آمیزی و نوشتن دلنوشته اشاره کرد.
آئینی، مسئول شورای هیئت مذهبی شهرستان قروه نیز در این جلسه گفت: در ایام فاطمیه 20 هیئت بصورت سیار و ثابت مشغول فعالیت خواهند بود که از این میان پنج هیئت بصورت ویژه در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر همکاری خواهند داشت و در روز شهادت حضرت زهرا(س) 6 هیئت دسته روی خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha