ولایت‌مداری شاخصه اصلی كاركنان نیروی انتظامی است
کد خبر: 3783782
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

ولایت‌مداری شاخصه اصلی كاركنان نیروی انتظامی است

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی تالش با تأکید بر احساس مسئولیت و مسئولیت‌پذیری فرماندهان و کارکنان انتظامی در انجام وظایف سازمانی، ولایت‌مداری و ولایت‌محوری را شاخصه اصلی كاركنان نیروی انتظامی دانست.

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش امروز، 3 بهمن‌ماه در جمع معاونان، مدیران و رؤسای پلیس‌های تخصصی این شهرستان، اقتدار، عطوفت و مهربانی با مردم را از شاخصه‎های اصلی پلیس اسلامی دانست و اظهار كرد: ملاک ما، قانون، فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری است و هر اقدامی كه به موازات تدابیر ولایت فقیه باشد با جان دل به آن عمل می‌كنیم.

این مقام انتظامی با تأكید بر اینكه فرماندهان و مدیران باید الگوی زیر مجموعه خود باشند، افزود: وحدت، انسجام درونی و حركت جهادی باعث موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‌ها خواهد بود.

فرمانده انتظامی تالش با تأکید بر احساس مسئولیت و مسئولیت‌پذیری فرماندهان و کارکنان انتظامی در انجام وظایف سازمانی، ولایت‌مداری و ولایت‌محوری را شاخصه اصلی كاركنان نیروی انتظامی دانست.

وی ظرفیت‌سازی‌ جدید برای افزایش توان و كارایی كاركنان نیروی انتظامی را از جمله راه‌های انجام صحیح وظایف ذاتی پلیس عنوان كرد و گفت: اگر نیرو، كارآمد، با انگیزه و در خدمت سازمان باشد، بهترین خروجی و عملكرد را به همراه خواهد داشت.

سرهنگ جمال‌دار با اشاره به اهمیت لزوم آشنایی کارکنان به قوانین و مقررات در حوزه مأموریت‌های پلیس، گفت: آشنایی و التزام کارکنان به قوانین و مقررات و اجرایی کردن آن در مأموریت‌ها، موجب در امان نگه داشتن آن‌ها در برابر خطرات و چالش‌های موجود در مأموریت‌ها است.

فرمانده انتظامی تالش در پایان مردم را سرمایه‌ اجتماعی پلیس دانست و بیان کرد: امروزه با توجه به اهداف و رسالت پلیس مبنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توان در كنار مردم قدم‌های مثبتی برای مدیریت و كاهش آسیب‌ها برداشت.

انتهای پیام

captcha