حضور ۶۴۲ نفر در مسابقات قرآن ارس
کد خبر: 3783831
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

حضور ۶۴۲ نفر در مسابقات قرآن ارس

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر فرهنگی و آموزشی منطقه آزاد ارس، تعداد شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره مسابقات قرآن این منطقه را ۶۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

حضور 642 نفر در پنجمین دوره مسابقات قرآن ارس

ابراهیم نصیری، مدیر فرهنگی و آموزشی منطقه آزاد ارس در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تعداد شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره مسابقات قرآن را ۶۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش کتبی این دوره از مسابقات شامل مفاهیم سوره قصص و حکمت‌های نهج‌البلاغه است که تعداد شرکت‌کنندگان بخش کتبی ۲۹۶ نفر است.

نصیری رشته‌های بخش شفاهی را شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی اعلام کرد و افزود: تعداد شرکت‌کنندگان بخش شفاهی ۲۵۰ نفر بوده و ۳۴ نفر نیز در بخش اذان با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی همچنین تعداد شرکت‌‌کنندگان خردسال زیر ۱۰ سال را نیز در این دوره از مسابقات ۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در رشته صحیح‌خوانی و حفظ ۲۰ سوره در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

مدیر فرهنگی و آموزشی منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به زمان‌بندی آغاز رقابت‌های پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه اظهار کرد: این دوره از مسابقات در بخش رقابت‌های کتبی مفاهیم سوره قصص و نهج‌البلاغه امروز چهارشنبه سوم بهمن‌‌ماه در دبیرستان دخترانه زینبیه هادی شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های بخش شفاهی بانوان روز پنجشنبه چهارم بهمن‌ماه و رقابت‌های بخش شفاهی آقایان نیز پنج‌شنبه چهارم بهمن در مسجد امام زمان‌(عج) جلفا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha