برنامه‌های حضور «کاروان قرآنی انقلاب» در خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3783864
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

برنامه‌های حضور «کاروان قرآنی انقلاب» در خوزستان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کاروان قرآنی انقلاب 6 تا 8 بهمن‌ماه با حضور در شهرهای مختلف استان خوزستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

برنامه‌های حضور کاروان قرآنی انقلاب در خوزستان اعلام شد

قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: همایش حامیان قرآن حافظان انقلاب با حضور کاروان قرآنی انقلاب از تهران شنبه 6 بهمن ماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: نخستین برنامه این کاروان در استان خوزستان حضور در مزار شهدای اهواز و ادای احترام به مقام شهدای جنگ تحمیلی است.

مقدمی گفت: این کاروان شامل دو نفر از قاریان بین‌المللی کشور وحید نظریان و حمید شاکرنژاد، دکتر مجیدی‌مهر مجری سیمای قرآن، احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن و قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن کشور است؛ این کاروان به مدت سه روز در استان خوزستان به اجرای برنامه‌های قرآنی خواهد پرداخت که در روز نخست اهواز در دارالقرآن استان خوزستان با حضور چهره‌های قرآنی استان میزبان این کاروان خواهد بود.

وی درباره جزییات این همایش توضیح داد: احمد عبیات قاری نوجوان استان، قرائت افتتاحیه را برعهده خواهد داشت؛ همچنین تجلیل از استادان، پیشکسوتان، مؤسسات برتر قرآنی، افتخارآفرینان بین‌المللی و کشوری و خبرگزاری ایکنا خوزستان از برنامه‌های این محفل خواهد بود.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این کاروان در ادامه برنامه‌های خود 7 بهمن‌ماه با حضور در شهرهای آبادان و خرمشهر در مناطق جنگی و مسجد جامع خرمشهر به اجرای برنامه می‌پردازد. سپس 8 بهمن‌ماه به ماهشهر عزیمت کرده و حضورشان در خوزستان به پایان خواهد رسید. 

 

انتهای پیام

captcha