زمان اجرای جشنواره فیلم فجر در شیراز اعلام شد
کد خبر: 3783910
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

زمان اجرای جشنواره فیلم فجر در شیراز اعلام شد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، زمان اجرای هجدهمین جشنواره فیلم فجر در شیراز را از ۱۱ تا ۲۲ بهمن‌ماه اعلام کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی،‌ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 3 بهمن‌ماه زمان اجرای هجدهمین جشنواره فیلم فجر در شیراز را از 11 تا 22 بهمن‌ماه جاری اعلام كرد و گفت: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی https://irantic.com مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه ۱۴ فیلم برتر سینمای ایران در هنر شهر آفتاب، سینما گلستان و تالار حافظ به نمایش در می‌آید، افزود: تلاش می‌شود تمام فیلم‌های جشنواره در شیراز اکران شود.
سهرابی همچنین این نكته را یادآور شد كه هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز همزمان با سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزار می‌شود.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین گفت: این جشنواره در روزهای ١٩ و ٢٠ بهمن ماه به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعطیل خواهد بود.
وی با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: در بخش کودک و نوجوان جشنواره (سی مرغ پروانه) از تاریخ ١٣ الی ١٧ بهمن در نوبت صبح به‌صورت رایگان در موجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب اکران فیلم خواهد داشت.
سهرابی با بیان اینكه سعی شده است مدارس و دانش آموزان کم برخودار از این موقعیت بیشتر استفاده كنند، گفت: فیلم‌های انتخابی جشنواره فیلم فجر شیراز از بخش سودای سی مرغ(بخش مسابقه سینمای ایران)، بخش نگاه نو و منتخبی از آثار مستند و کوتاه هستند.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان گفت: جزئیات جدول اکران فیلم‌های جشنواره و نحوه فروش بلیت‌ها متعاقباً بعد از اعلام و توافقات صورت گرفته با دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر کشور اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha