شرکت 12 هزار دانش آموز میانه‌ای در طرح ملی «حفظ جزءسی‌ام»
کد خبر: 3783930
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

شرکت 12 هزار دانش آموز میانه‌ای در طرح ملی «حفظ جزءسی‌ام»

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر آموزش و پرورش میانه، گفت: در طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن در ایند شهرستان بیش از دوازده هزار نفر جذب و ثبت‌نام شده‌اند و مدارس با همکاری مربیان دارالقرآن در حال آموزش روش صحیح حفظ جز سی‌ام هستند.

شرکت 12 هزار دانش آموز میانه‌ای در طرح ملی «حفظ جزءسی‌ام»

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یوسف ساجدی فر، مدیر آموزش و پرورش میانه، امروز در همایش بزرگ طرح ملی حفظ جز سی ام در محل بقعه امامزاده اسماعیل(ع) میانه با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خطاب به دانش آموزان که آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند طرح ملی حفظ جز سی ام را اولویت برنامه های پرورشی منطقه عنوان کرد.

وی اجرای طرح ملی حفظ جز سی‌ام را در راستای اجرای منویات و مطالبه مقام معظم رهبری برای تربیت ده میلیون حافظ قرآن دانست و گفت: آموزش و پرورش براساس وظیفه ذاتی خود در قالب طرح ملی حفظ جز سی ام قرآن کریم در زمینه آموزش و حفظ دانش آموزان قدم برداشته است ولی تحقق این کار بزرگ و نهضت ملی در گرو همکاری تمامی ارگانها و سازمانها و اولیا است.

ساجدی فر، کسب رتبه اول استان در فعالیت‌های قرآنی، این رتبه را حاصل تلاش همکاران فرهنگی در عرصه قرآن و آموزش آن به دانش آموزان دانست و گفت: در این طرح ملی بیش از دوازده هزار نفر جذب و ثبت نام شده اند و مدارس با همکاری مربیان دارالقرآن در حال آموزش روش صحیح حفظ جز سی‌ام هستند و ۵۵۰۰ نفر در نیمسال اول در مسابقات قرآن، نماز و عترت مشارکت داشته اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میانه، افزود: در راستای ترغیب و تشویق حافظان دانش آموز منطقه با مصوبه شورای قرآن و عترت در نماز جمعه هر هفته با حضور امام جمعه میانه از حافظان قرآن تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام

captcha