ثبت‌نام بیش از ۱۹۰ هزار خادم‌یار در سامانه باب‌الرضا(ع)
کد خبر: 3783939
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

ثبت‌نام بیش از ۱۹۰ هزار خادم‌یار در سامانه باب‌الرضا(ع)

گروه فرهنگی- مسئول امور استان‌های آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) ولی نعمت فکری، مادی و معنوی ما هستند، گفت: بیش از ۱۹۰ هزار نفر خادم‌یار در سامانه باب‌الرضا(ع) ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از ۱۹۰ هزار خادم‌یار در سامانه باب‌الرضا(ع)

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سید وحید موسویان، مسئول امور استان‌های آستان قدس رضوی، صبح امروز، 3 بهمن ماه، در مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی، با بیان اینکه خادمی و نوکری اهل بیت(ع) عرصه تمام نشدنی است، اظهارکرد: ما بر سر سفره اهل بیت (ع)نشسته‌ایم و اگر توفیق نوکری داشته باشیم باید با افتخار و تمام توان آن را انجام دهیم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با امام هشتم(ع) افزود: امام رضا(ع) ولی نعمت فکری، مادی و معنوی ما هستند و ما در همه ابعاد سر سفره ایشان نشسته‌ایم.
موسویان با بیان اینکه در دوره جدید، تحولاتی در آستان قدس رضوی، طبق دستورات مقام معظم رهبری ایجاد شده است، ادامه داد: آستان قدس رضوی در ۳۱ استان و در کاشان نیز دفتر مستقل دارد، بیش از ۱۹۰ هزار نفر خادم‌یار در سامانه باب‌الرضا(ع) ثبت‌نام و بسیاری از خادمین در این سامانه ثبت‌نام نکردند و ۱۹۰ هزار نفر در تخصص‌های مختلف نام‌نویسی کردند.
مسئول امور استان‌های آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۰ عنوان کانون خادم‌یاری به نام امام رضا(ع) در حال فعالیت است، تصریح کرد: نگاه راهبردی آستان قدس شامل مقوله‌های زیارت، رسیدگی به محرومیت، امور فرهنگی، کتاب، قرآن، محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی، اشتغال و سایر اهداف خدماتی بوده و آذربایجان غربی یکی از استان‌هایی می‌باشد که استقبال چشمگیری از داشته است.
انتهای پیام

captcha