اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در خراسان‌شمالی از ۱۲ بهمن
کد خبر: 3783995
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در خراسان‌شمالی از ۱۲ بهمن

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر برای چهارمین سال متوالی از ۱۲ بهمن ماه آغاز و تا ۲۲ همین ماه ادامه دارد.

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در خراسان‌شمالی از ۱۲ بهمن

حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر برای چهارمین سال متوالی در استان و در دو سینمای عمیق و گلشن بجنورد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکران فیلم ها از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ همین ماه نیز ادامه دارد، افزود: در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه به دلیل شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اکران فیلم نداریم.

فرخنده با بیان اینکه در مجموع ۱۴ فیلم از جشنواره فیلم فجر برای اکران در استان در نظرگرفته شده است، گفت: عناوین فیلم ها و نحوه فروش بلیط وقیمت آن متعاقبا اعلام خواهدشد.

وی با اشاره به اکران فیلم هایی در حوزه کودک و نوجوان در قالب این جشنواره، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا این فیلم ها برای دانش آموزان حاشیه شهر و روستا به صورت رایگان اکران شود.

فرخنده با تاکید بر اینکه باید سرانه مصرف فرهنگی مردم استان را ارتقاء دهیم، گفت: درحال حاضر مصرف فرهنگی مردم این استان در حد مناسب است اما باید بیشتر تلاش کنیم تا افزایش یابد.

وی با اشاره به هفته قرآن و عترت، یادآورشد: در این ایام برپایی جشنواره‌های قرآنی و دینی در بخش‌های مختلف در دستور کار است.

انتهای پیام

captcha