تنها راه مقابله با ترفندهای دشمنان کار فرهنگی است
کد خبر: 3784056
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

تنها راه مقابله با ترفندهای دشمنان کار فرهنگی است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوزه فرهنگ و هنر را برای اثرگذاری و ماندگاری هویت انقلابی و فرهنگی در سطح منطقه‌ای، ملی و حتی فراملی بسیار موثر دانست و گفت: امروزه دشمن شیوه القای ناکارآمدی نظام را در پیش گرفته و مقابله با این هجمه، تنها با کار فرهنگی و اشاعه ایران دوستی و نظام مداری ملت ایران با زبان هنر ممکن است.

تنها راه مقابله با ترفندهای دشمنان کار فرهنگی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم رونمایی از تولیدات فرهنگی سپاه عاشورا در تبریز، حوزه فرهنگ و هنر را برای اثرگذاری و ماندگاری هویت انقلابی و فرهنگی در سطح منطقه‌ای، ملی و حتی فراملی بسیار موثر دانست و گفت: امروزه دشمن شیوه القای ناکارآمدی نظام را در پیش گرفته و مقابله با این هجمه، تنها با کار فرهنگی و اشاعه ایران دوستی و نظام مداری ملت ایران با زبان هنر ممکن است.

وی در ادامه به برکات و ثمرات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این انقلاب به حکومت 2500 ساله شاهنشاهی مهر باطل زد و آزادی را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد، شگفت آن که با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌های متعدد دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون، از انواع آفت‌ها و گزندها در امان مانده است، از این رو به یقین می توان گفت چهل سالگی انقلاب، معجزه ای الهی است، پس باید با جان و دل آن را پاسداشت و نگهدارش بود.

سردار نقدی با بیان اینکه در طول تاریخ، هیچ‌کدام از انقلاب‌ها به نتیجه نرسیدند و یا دوام نیاوردند، با ستودن پایمردی مردم در وفاداری به نظام و تحمل سختی‌ها، اظهار کرد: رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی از ۲۲ بهمن ۵۷ مهم تر و این پیروزی در دنیا بی‌نظیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: آمریکا الان ۵۰ میلیون گرسنه دارد، اما ایران اسلامی با تمام مزاحمت‌ها و بدبختی‌هایی که علیه‌مان راه انداختند و همه قدرت‌ها علیه‌مان جنگیدند به این شکوه و عظمت رسیده است. در ماجرای داعش نیز آنهایی که پشت داستان بودند، می‌خواستند یک حکومت اسلامی - صدامی در عراق‌ درست کنند و بعد به ایران برسند. با این حال مردم ما در این ۴۰ سال آمریکا را از بالا به زیر کشیدند.

انتهای پیام

captcha