برگزاری 840 ویژه برنامه کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3784060
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب؛

برگزاری 840 ویژه برنامه کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان

گروه فرهنگی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 840 ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در حوزه کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده که در ایام دهه فجر، در سرتاسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صبح امروز، پنجشنبه 4 بهمن‌ماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: انقلاب اسلامی ما بر پایه یک فرهنگ غنی شکل گرفت؛ حفظ این فرهنگ و انتقال آن به نسل‌های جدید ضرورت غیرقابل انکاری دارد.
وی با اشاره به اهمیت حفظ هویت فرهنگی، اظهار کرد: برای تثبیت و صیانت از فرهنگ ایرانی – اسلامی، باید در حوزه کودکان کار جدی کرد؛ نسل دهه 80 و 90 ما هیچ ارتباطی با انقلاب، دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن ندارد، بنابراین باید با کار فرهنگی، ارزش‌ها را منتقل کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: یکی از نهادهایی که می‌تواند در انتقال ارزش‌ها و صیانت از هویت فرهنگی ایرانی – اسلامی مؤثر باشد، کانون پرورش فکری است که بحمدالله از اعتماد زیادی میان مردم نیز برخوردار است.
وی بیان کرد: کانون پرورش فکری، گسست میان نسل امروز و دیروز را کم می‌کند؛ کانون به کودکان و نوجوانان نسل امروز کمک می‌کند تا استعدادهای خود را به منصه ظهور برسانند و با نسل دیروز، ارتباط برقرار کنند.
هادی با اشاره به اینکه امسال چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، اظهار کرد: تعداد 840 ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در حوزه کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده که در ایام دهه فجر، در سرتاسر استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب، افتتاح مرکز شاهنامه خوانی، جشن‌های فجر در مراکز شهرستان‌ها، اجرای گروه‌های سرود و نمایش چهل نفره با پوشش خاص ملی – اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: پخش فیلم‌های انقلابی برای دانش‌آموزان در سالن سینما، طرح کتابخانه‌های سیار در نقاط محروم و کمتر برخوردار استان، قصه گویی، شعرخوانی و ویژه برنامه « دوستی چهل فرزند شهید و چهل کودک عضو کانون» از دیگر ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در حوزه کودک و نوجوان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha