رقابت ۲۱۷ قرآن آموزان در جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3784086
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

رقابت ۲۱۷ قرآن آموزان در جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم خراسان‌شمالی از آغاز رقابت ٢١٧ نفر از قرآن آموزان شرکت کننده در این جشنواره در محل تالار حافظ و دارالقرآن عترت استان خبر داد.

رقابت ۲۱۷ قرآن آموزان در جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، لیلا شکرانی، دبیرجشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم در استان امروز چهارم بهمن ماه اظهار کرد: از مجموع ٢١٧ نفر شرکت کننده در این جشنواره ٦٢ نفر از بجنورد، ٥١ نفراز فاروج، ٤٨ نفر از شیروان، ٣٦ نفر از اسفراین، ١٥ نفر از مانه و سملقان و ٥ نفر از جاجرم می‌باشند.

وی افزود: این جشنواره در هشت محور، حفظ ٣جزء خواهران وبرادران زیر ١٥ سال - جفظ ٥جزء خواهران وبرادران زیر ١٨سال، حفظ ١٠جزءخواهران وبرادران زیر ٢٥سال، حفظ ٢٠ جزءخواهران وبرادران زیر ٣٥سال  در حال برگزاری است.

شکرانی عنوان کرد: این جشنواره ویژه خواهران و براداران فعال حوزه قرآن و عترت می‌باشد که آزمون ویژه خواهران در محل تالار حافظ و ویژه برادران در محل دارالقرآن عترت بجنورد به صورت همزمان هم اکنون در حال برگزاری است.

وی یادآورشد: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره دوم اسفند ماه و همزمان با هفته قرآن و عترت در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره بمناسبت هفته قرآن و عترت و با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و اتحادیه موسسات قرآنی خراسان‌شمالی برگزار شد. 

انتهای پیام

captcha