دشمن تلاش دارد با توطئه‌های مختلف مردم را در تنگنا قرار دهد
کد خبر: 3784088
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

دشمن تلاش دارد با توطئه‌های مختلف مردم را در تنگنا قرار دهد

گروه اجتماعی- امام جمعه اهر به توطئه‌های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی به میدان آمده و تلاش دارد با تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه در تنگنا قرار دهد.

دشمن تلاش دارد با توطئه‌های مختلف مردم را در تنگنا قرار دهد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اهر با تأکید بر اطلاع‌رسانی مناسب از طریق رسانه‌های مختلف دیداری و نوشتاری و فضای مجازی گفت: باید به نحو احسن و شایسته، مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی آگاهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه رسانه‌های مجازی متعدد باعث شده اطلاع رسانی چه خوب و چه بد در کمترین زمان ممکن به مخاطبان انجام شود و این امر فرصتی برای اطلاع رسانی مناسب با مقایسه آماری خدمات نظام جمهوری اسلامی با دوره گذشته قبل از انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام حاجی زاده، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد، برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف در این زمینه را برای اطلاع رسانی بیشتر یک ضرورت برشمرد و گفت: انتظار داریم ادارات و نهادهای مختلف دستاورد ۴۰ سال انقلاب اسلامی با برنامه ریزی مناسب در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند تا بیش از پیش مردم از دستاوردها و پیشرفت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و پژوهشی آگاه شوند.

امام جمعه اهر گفت: ملت ایران ملتی صادق و وفادار برای نظام و انقلاب هستند و همیشه و هر زمان که نیاز به حضورشان بوده، در صحنه حاضر شده‌اند و در سخت ترین شرایط سینه سپر کرده و در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده‌اند.

وی به جنگ تحصیلی عراق علیه ایران اشاره کرد و افزود: اگر حمایت و همراهی ملت نبود قطعاً شاهد بروز مشکلات در کشور بودیم و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در عصر حاضر به برکت حمایت و پشتیبانی مردم است.

امام جمعه اهر به توطئه‌های استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با جنگ اقتصادی به میدان آمده و تلاش دارد با تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه در تنگنا قرار دهد.

انتهای پیام

captcha