اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است
کد خبر: 3784098
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است

گروه سیاسی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و ایثارگری این عزیزان سبب حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و ایثاگران استان در دیدار با خانواده دو شهید و سه جانباز روستاهای توابع دهگلان که در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و کنگره 5400 شهید کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و ایثارگری این عزیزان سبب حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی افزود: شهدا با تأسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.
نجفی عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست که وظیفه تک تک مسئولان است.
وی اعلام کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.
ارشدی، بخشدار بلبلان آباد با اشاره به اینکه شهادت والاترین توفیقی بوده که نصیب شهدا شده است، گفت: همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.
یادآور می‌شود؛ در این دیدار از خانواده دو شهید در روستای هلیزآباد شهید محمدرحیم اشرفی و شهید هیرش کریمی و دو خانواده شهید در شهربلبان آباد شهید حسن محمدی و شهید منصور محمدی و سه جانباز معزز اله محمد محمدی، علی محمدی، علی ناصرآبادی و آزاده سرافراز محمود رستمی در شهر دهگلان تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha