ایام دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان حقایق است
کد خبر: 3784212
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

ایام دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان حقایق است

گروه اجتماعی- رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ایام دهه فجر یک پروسه طلایی بوده و فرصتی مغتنم برای بیان حقایق است، گفت: می‌توان از این فرصت دستاوردها، ثمرات، درس ایستادگی و مقاومت مردم و انقلاب صحبت کرد به طوریکه باید ائمه‌های جماعت، متولیان مساجد رسالت خود را نسبت به تبیین چنین رویکردی ایفا کنند.

ایام دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان حقایق است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: برگزاری با شکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین ویژگی دارد چراکه این انقلاب نشانگر این بوده که نه تنها عقب‌گرد نکرده‌ایم بلکه همیشه پیش به جلو بوده و مردم با استقامت و قامت استوار در مقابل همه توطئه‌ها ایستاده‌اند.

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده تمام برنامه‌ها با شکوه‌تر، پربارتر و کوبنده‌تر انجام خواهد گرفت تا به تبع آن دشمن متزلزل خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده، با بیان اینکه ایام دهه فجر یک پروسه طلایی بوده و فرصتی مغتنم برای بیان حقایق است، گفت: می‌توان از این فرصت دستاوردها، ثمرات، درس ایستادگی و مقاومت مردم و انقلاب صحبت کرد به طوریکه باید ائمه‌های جماعت، متولیان مساجد رسالت خود را نسبت به تبیین چنین رویکردی ایفا کنند چراکه خاستگاه انقلاب ما از مساجد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: اصناف، کارگران، کارمندان، دانشگاه‌ها، مدارس، رسانه‌ها و تمام اقشار مردمی باید توان خود را برای معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب به نمایش بگذارند.

وی استقلال را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هیچ کشوری نتوانسته است که حرف خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی دیکته کند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی است که این نعمت به برکت خون پاک شهدا و ایستادگی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که با مردم سالاری دینی سرنوشت خود را رقم می‌زند چراکه این مردم بوده که با حضور در انتخابات از رئیس جمهور تا شورای شهر را با دلخواه انتخاب می‌کنند.

رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی با اشاره به پشت سر گذاشتن بحران‌های زیاد در طول چهل سال انقلاب اسلامی، تصریح کرد: توطئه‌هایی از قبیل صدمه زدن به دین، قومیت‌گرایی، ترور شخصیت‌های بزرگ انقلاب از جمله اقدامات دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که به لطف پروردگار در همه آنها شکست خورده‌اند.

وی ابراز کرد: انتظار می‌رود تا تمام اقشار مردمی جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی را به خوبی برگزار کنند و چشم دشمنان را با حضور گرم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، کور کنند.

انتهای پیام

captcha