رفع مشکلات مردم دغدغه نظام است
کد خبر: 3784249
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

رفع مشکلات مردم دغدغه نظام است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوح گفت: نظام پیوسته به فکر مردم ودرصدد رفع مشکلات آنان است.

رفع مشکلات مردم دغدغه نظام است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی‌صالح موسوی اعظم، امام جمعه موقت یاسوج امروز، پنجم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: برای پی بردن به خدمات انقلاب باید به وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در پیش و پس از انقلاب توجه کرد.
وی بیان کرد: در همه زمینه‌‌ها از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و سایر خدمات استان ما پیش از انقلاب وضعیت تاسف‌باری داشت، مردم باید قدردان خدمات بی‌سابقه انقلاب باشند ضمن اینکه نظام پیوسته به فکر مردم ودرصدد رفع مشکلات آنان است.
امام جمعه موقت یاسوج اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و دامن زدن به مسائل تفرقه انگیزانه بین مردم در آستانه چهل سالگی انقلاب هستند که باید مراقب و هوشیار باشیم.
حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم با اشاره به خروج آمریکا از برجام، بیان کرد: آمریکا با خروج از برجام عهدشکنی خود را نشان داد و این کار رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده عهدشکنی و پایبند نبودن به تعهدات بود در حالی که ایران به تمام تعهدات خود عمل کرد.
وی یادآور شد: ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان هم اینک در اوج اقتدار قرار دارد و پله‌های ترقی در عرصه‌های مختلف را نیز یکی پس از دیگری می‌پیماید.
انتهای پیام

captcha