رحیم مخدومی دبیر جایزه قلم زرین شد
کد خبر: 3784350
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

رحیم مخدومی دبیر جایزه قلم زرین شد

گروه ادب ــ رحیم مخدومی به عنوان دبیر هفدهمین دوره جایزه ادبی قلم زرین انتخاب شد.

رحیم مخدومی دبیر جایزه قلم زرین شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن قلم ایران؛ در آخرین جلسه هیئت مدیره انجمن قلم ایران، رحیم مخدومی(نویسنده) به‌عنوان دبیر هفدهمین دوره جشنواره قلم زرین انتخاب شد.
رحیم مخدومی متولد ۱۳۴۵ ورامین و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی رسول آفتاب است. وی صاحب آثار تألیفی و جوایز ادبی متنوعی در سال‌های فعالیت خود بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نویسنده برگزیده جشنواره ربع قرن ادبیات دفاع مقدس و کتاب سال ادبیات دفاع مقدس و جایزه ادبی شهید غنی‌پور اشاره کرد.
جشنواره قلم زرین که هفدهمین دوره خود را آغاز می‌کند، با سابقه‌ترین و منظم‌ترین جشنواره ادبی غیر دولتی کشور است، که همه ساله در ۱۴ تیرماه (روز ملی قلم) برگزار می‌شود و در پنج رشته داستان (بزرگسال و کودک و نوجوان)، پژوهش و نقد ادبی و شعر (بزرگسال و کودک و نوجوان)، برگزیدگان خود را معرفی می‌کند و مورد تقدیر قرار می‌دهد.
دبیر جشنواره، داور و سرداوران مورد نظر خود برای هر یک از بخش‌های پنجگانه فوق را به هیئت مدیره انجمن قلم معرفی می‌کند؛ تا پس از تأیید به کار مشغول شوند. این داوران می‌توانند از میان اعضای انجمن یا خارج آن باشند.
انتهای پیام

captcha