تشریح برنامه‌های مؤسسات قرآنی فارس در جشن ۴۰ سالگی انقلاب
کد خبر: 3784368
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

تشریح برنامه‌های مؤسسات قرآنی فارس در جشن ۴۰ سالگی انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس به تشریح برنامه‌های این مراکز در جشن ۴۰ سالگی انقلاب پرداخت.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی آماده برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: این مراكز در ایام‌الله دهه فجر به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی خواهند پرداخت.
وی افزود: نخستین برنامه، برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر است كه این برنامه از اول بهمن‌ماه جاری آغاز و تا 25 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
اسلامی یادآور شد: مسابقه حفظ سوره فجر در تمام مؤسسات قرآنی استان فارس اجرا خواهد شد و در پایان به سه نفر از شركت‌كنندگان این مسابقه به قید قرعه سفر به كربلای معلی اهدا می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس اظهار كرد: همچنین در ایام دهه فجر در تمام مؤسسات و تشکل‌های قرآنی به‌صورت روزشمار یک جزء از قرآن كریم تلاوت می‌شود.
وی به تقارن ایام‌الله دهه فجر با ایام فاطمیه اشاره كرد و گفت: با توجه به این تقارن، دوره‌های سبك زندگی قرآنی حضرت زهرا(س) نیز در 20 مجموعه قرآنی استان فارس برگزار می‌شوند.
اسلامی در پایان بر این نكته تأكید كرد كه شعار مجموعه‌های قرآنی استان فارس در دهه فجر امسال «با ذکر یا زهرا(س) حماسه می‌آفرینیم» انتخاب شده است.
انتهای پیام

captcha