جشنواره «امین»؛ گامی برای تقویت ظرفیت‌های فرهنگی ـ هنری طلاب
کد خبر: 3784438
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

جشنواره «امین»؛ گامی برای تقویت ظرفیت‌های فرهنگی ـ هنری طلاب

گروه فرهنگی ــ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره «امین» گفت: درصدد هستیم آثار فرهنگی، هنری و تبلیغی بانوان طلبه استان اصفهان را در میدان رقابت و بازنمایی قرار داده و برترین‌های آنها را مورد توجه و تقدیر قرار دهیم.

جشنواره «امین»؛ گامی برای تقویت ظرفیت‌های فرهنگی هنری طلاب

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قطبی اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران یک رویداد و پدیده‌ای علمی ـ فرهنگی است که به برکت انقلاب شکوه اسلامی ایران شکوفا شد و امروزه ده‌ها هزار طلبه فاضل و توان مند خواهر در جای جای ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و تبلیغی مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: بدون تردید خواهران طلبه با ورود به عرصه‌های نوین فرهنگی ـ هنری آثار مختلفی دارند که در عرصه‌های ادبی تجسمی، تصویری، شفاهی و... میدان تبلیغ غنی فرهنگ اسلام را به دست گرفته اند و جشنواره فرهنگی ـ هنری «امین» در تلاش است با همدلی و مشارکت خواهران طلبه این دستاوردها را به ظهور برساند.
قطبی یکی از اهداف جشنواره را زمینه سازی پویایی و نشاط بیشتر طلاب از طریق رقابت های سازنده و تعالی بخش بیان کرد و گفت: از طریق این جشنواره اساتید و طلاب مستعد و علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی هنری شناسایی شده و بستر لازم برای ارتقاء دانش، بینش و نگرش آنان فراهم خواهد شد.
بانوان طلبه علاقمند و ساکن استان اصفهان اعم از محصل و یا فارغ‌التحصیل می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha