محفل قرآنی در خمینی‌شهر برپا شد
کد خبر: 3784441
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

محفل قرآنی در خمینی‌شهر برپا شد

گروه جلسات و محافل ــ کاروان قرآنی انقلاب در آخرین ایستگاه خود در استان اصفهان محفلی در حسینیه ثارالله(ع) خمینی‌شهر اجرا کرد و راهی استان خوزستان شد.

محفل قرآنی در خمینی‌شهربه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ محفل انس با قرآن شب گذشته، پنجم بهمن‌ماه در حسینیه ثارالله(ع) شهرستان خمینی‌شهر اصفهان و با حضور قاریان بین‌المللی برگزار شد. در ابتدای این برنامه مجید فقیه، قاری بین‌المللی از استان اصفهان دقایقی به تلاوت قرآن پرداخت.

سپس گروه تواشیح نخبگان قاریان و حافظان خمینی‌شهر به اجرای تواشیح معروف اسماءالحسنی پرداختند که تحسین حاضران را برانگیخت.

از نکات قابل توجه این محفل قرآنی حضور چند هزار نفری مردم قرآن‌دوست خمینی‌شهر بود که به استقبال برنامه‌های قرآنی کاروان انقلاب شتافتند، در همین رابطه نظر یکی از حاضران علاقه‌مندان به تلاوت قرآن را درباره لزوم چنین حرکاتی جویا شدیم، وی گفت: در طول سال شاید فرصت گوش دادن به تلاوت از نزدیک فراهم نباشد، اما با وجود چنین برنامه‌هایی مثل حرکت کاروان‌ قرآنی انقلاب، می‌توان از نزدیک شنونده تلاوت‌های قرآن بود. باید تعداد این کاروان‌ها در دفعات بیشتری در طول سال در نظر گرفته شود.

در ادامه مسعود نیکدستی، قاری بین‌المللی آیاتی از قرآن را تلاوت کرد که موجب تشویق حاضران شد. حسن ختام برنامه نیز تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و مدیر شبکه رادیویی قرآن بود.

در پایان کاروان قرآنی انقلاب، خمینی‌شهر را به مقصد اهواز ترک کرد تا با پیوستن حمید شاکرنژاد، وحید نظریان و قاسم مقدمی ادامه محافل قرآنی خود را در این شهر و سایر شهرستان‌های استان خوزستان داشته باشد.

انتهای پیام

captcha