اعزام ۱۶۷ دانش‌آموز پسر از ملایر به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 3784535
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

اعزام ۱۶۷ دانش‌آموز پسر از ملایر به مناطق عملیاتی جنوب

گروه فرهنگی ـ مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: نخستین گروه از دانش‌آموزان پسر دبیرستان و هنرستان‌های ملایر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایسنا، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اعزام 167 دانش آموز پسر ملایری به مناطق جنوب، افزود: این دانش آموزان با 4 اتوبوس همراه مسئولین اتوبوس، همکاران فرهنگی و روایان دوران دفاع مقدس به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی رزمندگان اسلام در جنوب کشور بازدید می کنند.
وی با تأکید بر اهمیت تاثیرگذاری این اردو در دانش آموزان، اظهارکرد: این حرکت عظیم فرهنگی فقط یک اردوی گردشی نیست، بلکه مسیری است برای جستجوی طریق سعادت که شهدای دفاع مقدس پیشتر آن را یافته و برای دیگران علامت گذاری کردند.
سلگی تصریح کرد: راهیان نور، روشنی بخش بصیرت و شفابخش قلب ها و آگاهی بخش از تاریخ ماندگار قهرمانان این کشور برای حفاظت از آرمان و اهداف انقلاب اسلامی و پاسداری از حدود و ثغور مرزهای کشور عزیزمان ایران است.

برگزاری انتخابات پیشتازان در بیش از 90 مدرسه ملایر
مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات مجمع اعضا و مربيان پيشتاز ملایر با حضور بیش از 3 هزار و 900 دانش آموز پايه هاي هشتم، نهم و دهم در كانون شهيد مدرس برگزار شد، خاطرنشان کرد: دانش آموزان فاطمه عبدلي از دبيرستان نمونه حاج محمد ملايري و مهدي خيری از دبيرستان 15 خرداد به عنوان دانش آموزان پيشتاز منتخب ملاير برای حضور در مجمع استاني انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: مهارت آموزي در سايه جرأت ورزي و ارتقاي روحيه كار تيمي در كنار استعداد پروري و خلاقيت از اهداف اصلي تشكيل گروه‌هاي پيشتازان در مدارس است.
مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: حضور بيش از 3 هزار و 900 دانش آموز در گروه هاي پيشتاز در 91 آموزشگاه با مربيگري 115 نفر ار همكاران مدارس، نويد بخش تشكيل دانش آموزان پيشتاز بسيار فعال در سطح مدارس ملایر است.
انتهای پیام

captcha