بودجه‌ای برای تأمین هزینه‌های درمان ایثارگران اختصاص یابد
کد خبر: 3784593
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

بودجه‌ای برای تأمین هزینه‌های درمان ایثارگران اختصاص یابد

گروه اجتماعی ـ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با یادآوری اهمیت توجه به مسائل و مشكلات ایثارگران گفت: باید بودجه‌ای اختصاصی برای تأمین هزینه‌های درمان ایثارگران تخصیص یابد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جلسه بررسی مسائل و مشكلات درمانی ایثارگران این استان بر استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان در جهت تخصیص اعتبار ویژه ایثارگران تأكید کرد و ادامه داد: با توجه به زمان تصویب بودجه سال آتی ضروری است بودجه‌ای اختصاصی برای تأمین هزینه‌های درمان ایثارگران تخصیص یابد.
وی با یادآوری اینكه جامعه در مقابل ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهدا و ایثارگران مسئول است، افزود: امروز اگر در مقابل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن مقاوم هستیم به برکت خون پاک شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان است که کشور را از هر دسیسه‌ای مصون می‌دارد.
احمدی‌زاده با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران ولی نعمتان جامعه اسلامی و مالکان اصلی هستند و ارائه خدمات با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان همواره مدنظر بوده است، افزود: این جلسه در راستای حل برخی مسائل و مشکلات درمانی و سلامت ایثارگران تشکیل شده و در نظر دارد با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی برای حل و رفع این مشکلات هماهنگی و اقدامات اصولی صورت گیرد.
معاون استاندار فارس گفت: مدتی است که برخی مسائل و مشکلات در نتیجه عدم برنامه ریزی صحیح بخشی ایجاد شده است که امیدواریم این مسائل و مشکلات با همکاری دستگاه‌های اجرایی حل و فصل شود.
احمدی‌زاده تشکیل کمیسیون تخصصی درمان و سلامت ایثارگران را گام موثری در ارئه خدمات درمانی ویژه جامعه ایثارگران دانست و تاکید کرد: مسئله اولویت درمان ایثارگران باید با تناسب و لحاظ شرایط در بخش درمان سرپایی وicu انجام شود.
در این جلسه بتول معلم، مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان ایثارگران ارائه کرد و به تشریح اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دفتر امور اجتماعی به منظور ارائه خدمات مطلوب درمانی ویژه ایثارگران پرداخت.
انتهای پیام

captcha