ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت به انقلاب است
کد خبر: 3784636
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت به انقلاب است

گروه اجتماعی - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط امروز که دشمن هجمه‌های روانی علیه ملت به راه انداخته، عمل به تکلیف و ایجاد امید در قلب مردم، بزرگترین خدمت است و هرکس امید را از مردم بگیرد، بزرگترین خیانت را به نظام و انقلاب کرده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، شب گذشته، ششم بهمن‌ماه در نشست شورای اداری استان، گفت: امسال در حالی بلوغ و چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمنان نظام درصدد بودند با اعمال توطئه، تحریم و ناامنی، از 40 ساله شدن این انقلاب جلوگیری کنند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال، با همه توطئه‌ها و فشارها مقابله کرد و به حرکت رو به جلوی خود ادامه داد؛ نتیجه آن، همین پیشرفت‌ها و دستاوردهایی است که امروز به آن می‌بالیم.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: قهرمانان حقیقی این انقلاب، مردم هستند، مردمی که در سخت‌ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام بودند؛ مردمی که یک روز در شرایط جنگ سخت، ایثارگری کردند و امروز در جنگ روانی و اقتصادی دشمن ایستادگی می‌کنند.
وی بیان کرد: در شرایط امروز که دشمن هجمه‌های روانی علیه ملت به راه انداخته است، عمل به تکلیف و ایجاد امید در قلب مردم، بزرگترین خدمت است و هر کس امید را از مردم بگیرد، بزرگترین خیانت را به نظام و انقلاب کرده است.
موهبتی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران استان باید با جدیت تمام از تعطیلی پروژه‌ها و کارخانه‌ها جلوگیری کنند، تأکید کرد: اکنون، وقت آن نیست که به دلیل معوقات بانکی و بدهی کارآفرینان تعطیلی و به‌دنبال آن بیکاری ایجاد کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان ضمن انتقاد از کمبود بودجه استان در لایحه بودجه 98، بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان بیش از 11 درصد مساحت و 3.4 درصد جمعیت کشور را در اختیار دارد، با این وجود، تنها 1.7 درصد بودجه کشور به آن اختصاص یافته است.
موهبتی همچنین به مشکل کم‌آبی در استان اشاره کرد و افزود: مطالعات در خصوص آب‌های ژرف در سیستان ادامه دارد، اما از آنجایی که نتایج آن مشخص نیست نباید مردم را امیدوار کرد، اما طرح انتقال آب از دریای عمان به سه استان شرقی کشور نوید‌دهنده خوبی در زمینه حل مشکلات کم‌آبی است.

انتهای پیام

captcha