تفا‌هم‌نامه همکاری درباره حرم امامین عسکریین(ع) به امضا رسید
کد خبر: 3784666
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

تفا‌هم‌نامه همکاری درباره حرم امامین عسکریین(ع) به امضا رسید

گروه جامعه ــ تفاهم‌نامه همكاری میان عتبه امامین عسكريين(ع) و ستاد بازسازی عتبات عاليات، شب گذشته، ششم بهمن‌ماه، با حضور توليت حرم و رئيس ستاد بازسازی عتبات عالیات به امضا رسید.

تفا‌هم‌نامه همکاری درباره حرم امامین عسکریین(ع) به امضا رسیدبه گزارش ایکنا؛ تفاهم‌نامه همكاری میان عتبه امامین عسكريين(ع) و ستاد بازسازی عتبات عاليات، شب گذشته، ششم بهمن‌ماه، با حضور شيخ ستارالمرشدی، توليت حرم و حسن پلارک، رئيس ستاد بازسازی عتبات عالیات به امضا رسید.

حسن پلارک، 21 اسفندماه 96 در گفت‌وگو با ایکنا درباره طرح بازسازی و توسعه حرم امامین عسکریین(ع) گفته بود: به لطف خدا بعد از حادثه دلخراش حمله دشمنان به آن بارگاه نورانی، حرم به حالت طبیعی خود برگشته است، بلکه خیلی زیباتر از قبل؛ از گنبد مطهر و ضریح و صحن‌ها گرفته تا آینه‌کاری‌ها و نازک‌کاری‌ها، در یک طرح توسعه‌ای فضای حرم به بیش از پنج برابر توسعه پیدا می‌کند. انتهای خط پروژه ما، مراکز اقامتی و رفاهی برای زائران سامرا با ظرفیت اسکان دست کم ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در هر شب خواهد بود، ضمن اینکه پروتکل توافق اجرایی را با حرمین امامین عسکریین(ع) نوشته‌ایم و به دنبال پروتکل جزئیات اجرایی آن هستیم.

انتهای پیام

captcha