همایش «رسانه و چهل سالگی انقلاب» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3784687
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

همایش «رسانه و چهل سالگی انقلاب» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی از برگزاری همایش رسانه و چهل سالگی انقلاب بعد از دهه فجر در استان خبر داد.

برگزاری همایش رسانه و چهل سالگی انقلاب در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سمانه سالاری، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی روز گذشته، 6 بهمن‌ماه در عصرانه کاری اعضای خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرپرست روابط عمومی استانداری برگزار شد، گفت: خانه مطبوعات سال گذشته دوره خبرنویسی اصول روابط عمومی گزارش‌نویسی و حقوق رسانه را برگزار کرد که برگزاری دوره‌های پیشرفته نیز در سال آینده پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به مسابقه خاطره‌نویسی ویژه اصحاب رسانه از برگزاری همایش رسانه و چهل سالگی انقلاب خبرداد و افزود: در این همایش آثار خبرنگاران با موضوع انقلاب به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون 50 نفر از اعضای خانه مطبوعات در همایش‌های مختلف شرکت کردند و اگر کسی تمایل داشته باشد در همایش‌های آموزشی خارج استان شرکت کند به پشتوانه خانه مطبوعات پشتیبانی می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از کارت عضویت اعضای خانه مطبوعات، ادامه داد: این کارت‌ها به پشتوانه استانداری و توسط خانه مطبوعات تا فروردین سال آینده صادر می‌شود.

در این نشست چند نفر از خبرنگاران و عکاسان که بهمن 57 در تظاهرات خیابانی شهر بیرجند حضور داشتند به بیان خاطرات خود پرداختند.

انتهای پیام

captcha