آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن و تکرار یک مشکل
کد خبر: 3784709
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن و تکرار یک مشکل

گروه مسابقات ــ با وجود سپری شدن دو روز از آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن، اما هنوز هیچ صفحه یا نشانه‌ای که مخاطب را به درگاه ثبت‌نام هدایت کند، بر روی سایت رسمی مسابقات سراسری قرآن کریم کشور بارگذاری نشده است.

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و تکرار یک مشکل

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل ‌و دومین دوره‌ مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان‌ اوقاف و امور خیریه از پنج‌شنبه، چهارم بهمن‌ماه آغاز شد؛ بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کریم کشور، متقاضیان باید در یک بازه زمانی 75 روزه و تا روز بیستم فروردین ماه سال آینده، به پایگاه quraniran.ir مراجعه و در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

در حالی اغلب رسانه‌های کشور به انعکاس این خبر پرداختند که با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی که واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرده بود و جستجوی کوتاه، مشخص می‌شود مقدمات ثبت‌نام برای متقاضیان حضور در مسابقات سراسری قرآن کریم هنوز فراهم نشده است.

بر همین اساس و با وجود سپری شدن دو روز از آغاز ثبت‌نام، اما هنوز [تا زمان تنظیم این گزارش] هیچ صفحه یا نشانه‌ای که مخاطب را به درگاه ثبت‌نام هدایت کند، بر روی سایت رسمی مسابقات سراسری قرآن کریم کشور بارگذاری نشده است.

سال گذشته نیز شروع ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم که از روز 20 بهمن‌ماه اعلام شده بود که با مشکلی مشابه مواجه شد، اما بعد از سه روز و بازنشر این نقص در ایکنا، مشکلات برطرف و صفحه ثبت‌نام فعال شد.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم، اذان و دعاخوانی و ... برگزار می‌شود.  زمان برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۰ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال 1398 اعلام شده است. 

بنابر این گزارش، مرحله مقدماتی رشته‌های معارفی این دوره از مسابقات نیز اسفندماه ۹۷ همزمان با آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار خواهد شد. مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال 98 نیز به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha