آغاز مسابقات قرآن در مسجد آبی فیلیپین
کد خبر: 3784769
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

آغاز مسابقات قرآن در مسجد آبی فیلیپین

گروه بین‌الملل ـ مرحله نهایی مسابقات قرائت قرآن منطقه مرکزی فیلیپین با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در مانیل در مسجد آبی این کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ این مسابقات امروز (هفتم بهمن ماه) با حضور  نمایندگانی از نقاط مختلف مانیل و منطقه مرکزی لوزون (Luzon)  شامل 17 منطقه و شهر فیلیپین و محمد جعفری ملک، رایزن فرهنگی ایران در مانیل و مسئولان کمیسیون امور مسلمین این کشور در مسجد آبی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

خانم «دالیسان ماکاداوان»، کمیسونر انجمن زنان کمیسیون امور مسلمین فیلیپین، «ابوبکر سالسالونل»، مدیر فعالیت‌های منطقه‌ای و «هاریجا نول»، مدیر فعالیت‌های فرهنگی این کمیسیون، «آرنل سرافیکا»، نماینده مجلس فیلیپین و «سایتان»، شهردار تاگیگ، در محل برگزاری مسابقات حضور یافتند و از نزدیک شاهد رقابت شرکت‌کنندگان هستند.

اجرای تواشیح گروهی از کودکان از برنامه‌های افتتاحیه رقابت‌ها بود و در این مرحله 12 نفر از بانوان و آقایان، که از برترین‌های مرحله مقدماتی هستند، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بنا بر این گزارش، ابوالواحد کانا، محمد کانا، حمیدین آبیه، آنیردین هاجی نور، عبدالناصر عسکر و عمر گیاملود آقایان شرکت‌کننده در رقابت‌های قرآنی مسجد آبی فیلیپین هستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha