لزوم فضاسازی مناسب شهر در شأن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
کد خبر: 3784780
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

لزوم فضاسازی مناسب شهر در شأن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی در رابطه با فضاسازی شهر گفت: فضای شهر باید به‌گونه‌ای طراحی شود که مناسب با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

لزوم فضاسازی مناسب شهر در شان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محسن شکرنیا، رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، صبح امروز، 7 بهمن‌ماه‌ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، بیان کرد: مراسم بزرگداشت ساعت ورود امام راحل به میهن اسلامی در میدان انقلاب رأس ساعت 9 صبح روز 12 بهمن برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از 23 کارگروه بزرگداشت چهلمین سالگرد، یکی به نام کارگروه مراسم است، گفت: نهادهایی که بیشتر مرتبط با مراسم بوده و از نظر حضور در صحنه اهمیت بیشتر و نقش پربارتری دارند و می‌توانند مراسم را رونق بخشند، انتخاب شده‌اند که 12 نهاد در این کارگروه حضور دارند.
شکرنیا مراسم رزم‌نوازان، رژه موتورسواران، پرده‌خوانی انقلاب و سرود مناسبتی 400 نفری کانون مساجد را از دیگر برنامه‌های سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی یاد کرد.
وی فراخوان سومین جایزه ادبی ارومیه، انتشار مجموعه چلچراغ و اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را جز برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، طی دهه فجر سال جاری عنوان کرد.
رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی در رابطه با فضاسازی شهر نیز گفت: فضای شهر باید به‌گونه‌ای طراحی شود که مناسب با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به لحاظ تقارن با ایام فاطمیه باشد.
وی بر لزوم راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و توزیع بسته‌های فرهنگی در سطح شهر نیز تأکید کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز باید برای ایستگاههای نقاشی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.
انتهای پیام

captcha