اجرای طرح «ماشین انقلاب» در آذربایجان غربی
کد خبر: 3784867
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

اجرای طرح «ماشین انقلاب» در آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از اجرای طرح «ماشین انقلاب» در ارومیه خبر داد و گفت: این طرح 12 بهمن‌ماه همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی برگزار خواهد شد.

اجرای طرح «ماشین انقلاب» در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، صبح امروز، 7 بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم 12 بهمن، با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقه بزرگ قرآنی مدهامتان، اظهار کرد: سیزدهمین دوره این مسابقات به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: در سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی همزمان با 12 بهمن‌ماه مقرر شد تا سرود اعضای کانون‌های مساجد برگزار شود که تاکنون 450 نفر برای شرکت در این سرود ثبت‌نام کرده‌اند که در محل میدان انقلاب، مقابل شهرداری ارومیه اجرا خواهند کرد و در شهرستان‌های مناطق اهل سنت نیز سرود «خمینی ای امام» به زبان کُردی اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی با اشاره به فعالیت بیش از 1200 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان، افزود: 300 کانون مساجد نیز در ارومیه فعال بوده و کانون‌های مساجد ظرفیت بزرگی در راستای بزرگداشت مراسم چهل سالگی انقلاب هستند و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.
وی از اجرای طرح «ماشین انقلاب» در ارومیه خبر داد و گفت: این طرح 12 بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی برگزار خواهد شد که رخدادهای انقلاب را در آن توضیح خواهند داد.
انتهای پیام

captcha