احداث 6 خانه جوان در فارس
کد خبر: 3784951
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

احداث 6 خانه جوان در فارس

گروه اجتماعی ـ مدیركل ورزش و جوانان فارس گفت: شش خانه جوان در دست احداث است كه نهایتاً تا پایان امسال همه آن‌ها تكمیل می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدرعلی كامیاب، مدیركل ورزش و جوانان فارس امروز، ٧ بهمن در شورای ورزش این استان با بیان اینكه ورزش فارس در چهل سالگی انقلاب كارنامه خوبی را از خود به جای گذاشته است، گفت: علی‌رغم كاستی‌های زیاد اما امروز حتی در دورترین نقاط فارس حداقل امكانات ورزشی وجود دارد.
وی با اشاره به افتتاح ٤٥ پروژه ورزشی در ایام دهه فجر، افزود: اجرای ٧٠٠ برنامه ورزشی نیز در سراسر فارس در دستور كار قرار گرفته است
كامیاب از برگزاری دو همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همزمان با آغاز دهه فجر در شهرستان مرودشت و كلانشهر شیراز خبر داد و گفت: پخش زنده این مراسم از شبكه پنج فارس و سه سیمای ملی انجام خواهد شد.
مدیركل ورزش و جوانان فارس همچنین از بهره‌برداری چند خانه جوان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: شش خانه جوان در دست احداث است كه نهایتاً تا پایان امسال همه آن‌ها تكمیل می‌شود و ٤٥ خانه ورزش روستایی در روستاهای كم جمعیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
كامیاب ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی متنوعی در دستور كار قرار گرفته و وزارت ورزش نیز اعتبارات خاصی را برای آن پیش‌بینی كرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین از میزبانی این استان در برگزاری دو رویداد ملی اسكی قهرمانی و اسكی نخبگان برتر در رده سنی ١٠ تا ١٤ سال خبر داد و گفت: این رقابت‌ها از روز هشتم بهمن در پیست بین المللی اسکی پولادکف شهرستان سپیدان برگزار می‌‌شود.
وی با یادآوری اینکه فارس می‌توان میزبان رقابت‌های ورزشی در سطح بین المللی باشد، گفت: امروز در ایجاد فضاهای ورزشی تلاش کرده‌ایم که عدالت در توزیع امکانات را رعایت کنیم.
انتهای پیام

captcha